Value for money. Friendly and knowledgeable staff. Over the weekend it will be very busy with loooooong wait time. So ensure you bring your book to read or have your phone fully charged to keep you little less frustrated :-). Also place is cash only so have enough cash with you.
(Vertaald door Google)
Waar voor je geld. Vriendelijk en deskundig personeel. In het weekend zal het erg druk zijn met lange wachttijden. Zorg er dus voor dat je je boek meeneemt om te lezen of dat je telefoon volledig is opgeladen om je een beetje minder gefrustreerd te houden :-). Ook is de plaats alleen contant, dus neem voldoende contant geld mee.
Siddhesh Chandane 20 september 2016 at 10:52 Reply
Friendly and expert staff. Value for money 👍🏻
(Vertaald door Google)
Vriendelijk en deskundig personeel. Waar voor je geld 👍🏻
The worst place to get a haircut, quality is not good and last time I went there they demanded they want to wash my hair although it was washed 2 days ago and perfectly clean (w/o the use of hair products). Never had this request before, they just want to increase the price by using cheap tricks
(Vertaald door Google)
De slechtste plek om een knipbeurt te krijgen, de kwaliteit is niet goed en de laatste keer dat ik daarheen ging, eisten ze dat ze mijn haar wilden wassen, hoewel het 2 dagen geleden was gewassen en perfect schoon was (zonder het gebruik van haarproducten). Nooit eerder dit verzoek gehad, ze willen gewoon de prijs verhogen door goedkope trucs te gebruiken
Graag wil ik mijn reviews zo positief mogelijk houden, maar dit is bij deze kapsalon werkelijk waar onmogelijk!
Bij binnenkomst kwam ik gelijk in een waardeloze en negatieve sfeer terecht. Het personeel is onvriendelijk, heeft totaal geen verstand van zaken en het kan helemaal geen duidelijkheid geven over de wachttijd. Ze nemen voor elke klant TE veel of juist TE weinig tijd en als je alles gehad denkt te hebben zorgt ze met het scheermesje ook nog voor de onnodige wondjes in me nek…
Hier en daar plukken haar vergeten te knippen, vreselijk scheef opscheren en laat ik al helemaal niet beginnen over het föhnen…
Ik laat me normaal gesproken altijd knippen bij het Pieter Bas filiaal Kostverlorenhof te Amstelveen waar ik altijd perfecte ervaringen heb.
Na het vreselijke knipwerk bij Pieter Bas Van der Hooplaan ben ik dan ook gelijk naar Kostverlorenhof gereden om het weer naar wens te laten herstellen!
Got the number super quick.. but the hairdresser did not give heed to what I said and cut my hair as she wanted.. NOT satisfactory.
(Vertaald door Google)
Kreeg het nummer super snel.. maar de kapper luisterde niet naar wat ik zei en knipte mijn haar zoals ze wilde.. NIET bevredigend.
Jammer ik ging hier naar toe omdat ik niet tevreden was over mijn haar geknipt bij een andere kapper.
Had ik dit maar nooit gedaan want nu is het echt verknipt, de kapster kende mij en ook mijn haar, het is veel te kort en dun, ik heb makkelijk haar dat als het goed geknipt is altijd goed zit. Nu dus niet we zijn nu 2 maanden verder en het is echt een drama!!
En op een email naar de kapsalon wordt gewoon niet gereageerd.
Voortaan dan maar wat meer betalen!! Wat een prutsers!!!
Won’t recommend this place. Show them a picture of a haircut and after the cut when I saw it, it looked like the only gave me a trim on the ends.
(Vertaald door Google)
Zal deze plek niet aanbevelen. Laat ze een foto zien van een knipbeurt en na de knipbeurt toen ik het zag, leek het alsof de enige me een knipbeurt aan de uiteinden gaf.
Dit was mijn tweede keer na een eerste goede ervaring vorig jaar. Maar nu zeer matig geknipt. Bloempot model. De prijs was ook nog eens 50% hoger geworden door de crisis. Wordt volgende keer een andere kapsalon.
I loved getting a haircut here. Walked in and got an appointment for the same day. I got good advice on what would suit me and got a nice cut. All at very reasonable rates. Definitely recommend it. It is just a couple of shops down from Coop with ample parking.
(Vertaald door Google)
Ik vond het heerlijk om hier geknipt te worden. Binnen gelopen en afspraak gemaakt voor dezelfde dag. Ik kreeg goed advies over wat bij mij zou passen en werd mooi geknipt. Alles tegen zeer redelijke tarieven. Beveel het zeker aan. Het is slechts een paar winkels verwijderd van Coop met voldoende parkeergelegenheid.
Firstly need an appointment even though they dint mention in the website….after having an appointment we need to wait there…and the staff doesn’t treat the customers as they were supposed to treat….they treat as if we r getting a hair cut for free…dint like the behaviour of the staff at all….rates for hair cut are cheap so as the rate of staff members behaviour is also not good….
(Vertaald door Google)
Eerst een afspraak nodig, ook al vermelden ze dat niet op de website. als we gratis een knipbeurt krijgen…zoals het gedrag van het personeel helemaal niet…de tarieven voor het knippen van de haren zijn goedkoop, dus het gedrag van de medewerkers is ook niet goed….
Even though after making appointment by call. When we went to the shop by the time, they said no appointments were made by us and sent back. Disappointing 😑
(Vertaald door Google)
Ook al na het maken van een telefonische afspraak. Toen we tegen die tijd naar de winkel gingen, zeiden ze dat er geen afspraken door ons waren gemaakt en teruggestuurd. Teleurstellend 😑
Al jaren word ik geholpen door Imane aan van der hooplaan te Amstelveen en de beste kapster die ik ooit heb gehad! Altijd geduldig en en de beste adviezen, andere kappers en kapster in de salon zijn ook altijd even hartelijk en klant gericht, top salon dank jullie wel!
Werkelijk nog nóóit zo’n onprofessionele club gezien. Duidelijk kenbaar gemaakt dat ik niet blij was met het resultaat, maar dat wordt gewoon weggewuifd. Er staan alleen leerlingen aan je haar te werken die zelf géén idee hebben waar ze mee bezig zijn. Volgende keer toch maar weer wat meer betalen, maar deze kapper nóóit meer. Mensen laat alsjeblieft je haar elders verzorgen als je haar je enigzins lief is. Deze kapper is een drama!
Graag knippen dat de haren OP de wenkbrauwen komen en oren bedekt.
Nou, kwam er uit…haren 3 cm boven de wenkbrauwen en oren vrij.
Er wordt nooit goed geluisterd.
Zie er niet uit
I had a very good experience here, the hairdresser was super friendly and a perfectionist. I will go again here next time.
(Vertaald door Google)
Ik heb hier een hele goede ervaring gehad, de kapster was supervriendelijk en een perfectionist. Volgende keer ga ik hier weer heen.
Dat viel een beetje tegen. De kapster sprak alleen Engels, stond enorm te hannes en en deed er erg lang over. Collega heeft geprobeerd het netjes af te maken.
(Vertaald door Google) Er was een verzoek om alleen ter hoogte van de oren aan de zijkanten en achterkant te knippen….resultaat: ze knippen het alsof iemand een 3-jarig kind een tondeuse heeft gegeven…of erger nog.. .van alle kanten op verschillende manieren … zoals in de grap “alleen de tips” en ze zullen het snijden alsof ze in het leger zijn …
(Origineel)
Було прохання підстригти лише до рівня вух по бокам та заді….результат:підстригли так, ніби хтось дав 3 річній дитині машинку для стрижки…ато й гірше…зі всіх сторін по різному…як в анекдоті “лише кінчики” ,а пострижуть неначе в армію….
Supergoed geknipt en gekleurd door Salma, ik kwam voor de 1e x, ze nam echt de tijd om te luisteren naar wat ik wilde, alles in goed overleg, er hangt een fijne sfeer, hele aardige en gezellige meiden, en heel goed betaalbaar, ik kom zeker terug!!!
Ben over het algemeen erg tevreden, loop altijd zo binnen en wordt vaak snel geholpen. Natuurlijk hangt het er vanaf wie je knipt en is het de ene keer wat meer naar je zin dan de andere keer maar dat heb ik ook bij duurdere kappers. Prijs/kwalitiet, TOP!!
Super tevreden over het resultaat. Haar netjes geknipt en heel mooi in model geföhnd. Ook erg vriendelijk geholpen door het personeel.
Gery Van Wieringen 22 februari 2023 at 13:43 Reply
Haar volkomen verknipt op de v.d. Hooplaan..Eerste keer juist goede ervaring met permanent. Nu hoop ik dat mijn haar snel weer aangroeit, want het ziet er niet uit.
Fred Las van Bennekom 28 februari 2023 at 10:58 Reply
Ik kom hier al 20 jaar en altijd goed geknipt tot de laatste keer ,werd geknipt door een kapster die gebrekkig Nederlands sprak en heeft mijn haar veel en veel te kort geknipt terwijl ik constant niet te kort.
Eerste twee keer hier gingen prima,
derde keer een kapper gekregen die amper aandacht had voor me en mijn beschadigde haar droog ging borstellen en vervolgens droog ging knippen. Helemaal scheef geknipt, vervolgens wilde ze het geld niet terug geven en mocht ik terugkomen voor een “gratis” knipbeurt. Die andere kapper vroeg me meteen of die mevrouw de eerste keer mn haar had geknipt met een mesje of zo!
Ik kom helaas niet meer terug
Al jaren kom ik bij deze kapper. Mijn voorkeur gaat altijd uit naar laura en immane.
Deze dames maken er elke keer een prachtig nieuw kapsel van. Ik heb van nature heel dik glanzend lang haar. Helaas trof ik drie weken geleden de verkeerde kapster. Het is helemaal mis gegaan. Het leek ook wel alsof ze niet begreep wat ik bedoelde. Daarom liet ik haar een foto zien. Uiteindelijk heeft ze mijn haar vanaf de wortel uitgedund met een uitdunschaar. Ik zag enorme plukken, stroken op de grond vallen. Maar ik vertrouwde op haar expertise.
Ik heb meteen de volgende dag contact opgenomen met de directie en gezegd dat ik enorm verdrietig ben om mijn haar ik heb nog slechts een vierde over van wat ik had. Gelukkig werd ik serieus genomen en heb ik mijn geld terug gekregen en een tegoedbon gehad voor de volgende keer. Ook hebben de ervaren kapsters nov geprobeerd er iets van te maken. Nu drie weken later is t zo erg dat mensen tegen mij zeggen, wat is er met jouw haar gebeurt? Ik hebnog een lullig bossie haar over,en een hele rare pony . Ik schaam mij werkelijk diep en ondervind er elke dag ellende van.
Ik ben zelf akkoord gegaan met de lengte, daar hoor je mij niet over klagen. Maar dat uitdunnen en de gevolgen daarvan zijn afschuwelijk. Waarom heeft de kapster niet gevraagd of ze mijn haar uit mocht dunnen? IK zal zeker terug komen voor een knipbeurt van laura of imanne, maar er valt niets meer te knippen dit jaar. Mijn haar is kapot. Je kunt zelfs door mijn haar mijn hoofdhuid zien. Ik ben er stuk van.
Nu voor de 2e keer geweest en er werkt 1 dame die zo arrogant, chagrijnig en onvriendelijk is. Ik heb mij nog nooit zo niet welkom gevoeld. Ik ben na 5 minuten opgestaan en naar een ander filiaal gereden. Ik vind het onbegrijpelijk dat zij nog steeds hier werkt.
Akshaya Kumar Viswanathan 29 maart 2023 at 10:50 Reply
I would give 5 stars blindly. Have been living in Netherlands for 5 years. Have been to multiple barbers in multiple cities. None of them actually gave a suggestion as to what suits and would be better. The person who cut my hair and beard today was a women( Forgot to ask her name. She was wearing a cap inside the saloon) She is the best. Showed her a photo. She gave suggestions asto what would be better for my face and which baard to go for. Would definitely go there where ever I am in netherlands for all my haircuts
(Vertaald door Google)
Ik zou blindelings 5 sterren geven. Woon al 5 jaar in Nederland. Ben in meerdere steden bij meerdere kappers geweest. Geen van hen gaf eigenlijk een suggestie over wat past en beter zou zijn. De persoon die vandaag mijn haar en baard heeft geknipt, was een vrouw (vergat haar naam te vragen. Ze droeg een pet in de salon) Ze is de beste. Heb haar een foto laten zien. Ze gaf suggesties wat beter zou zijn voor mijn gezicht en voor welke baard ik moest gaan. Zou daar zeker heen gaan waar ik ook ben in Nederland voor al mijn kapsels
They don’t deserve even one star. It was the worst hairdresser’s experience in my life, not only because of the poor quality of the service I received, but also the attitude they had to me when they saw the result of their careless work. I went to dye my hair and a young blond lady applied the hair dye to my hair roots very slowly and absolutely unprofessionally leaving the areas around the face not well dyed. After I kept the application time for applying the hair dye to the rest of the hair and asked the lady to come and finish the application. She didn’t come. At this time, she was obviously busier with washing some stuff. I asked few times and another lady finally came to finish the dyeing of my hair at the fortieth minute. As a result, I couldn`t stay more minutes with the hair dye on my whole hair since the application time is totally 40 minutes. According to them I had to stay 10 more minutes, ignoring the application time and itchy scalp risk. I didn`t want to end up with itchy scalp because of their careless work and asked them to wash my hair. Again, the first lady washed my hair like that I came home with hair dye around my ears and needed to wash again my hair. The result is that my hair now is in three different colours. When I complained to them, they blamed me that I hadn`t stayed more with hair dye no matter the application time. They asked me to pay no matter the awful service I had received and the shocking result. Their attitude was that no matter what is the result of their work, the customer should pay and shouldn`t expect some compensation. Hairdressers that care for the quality of their service and customers satisfaction should at least apologize and offer to repair the hair. Unfortunately, it was not the case with this hairdressing. Nobody deserves to be treated like that.
(Vertaald door Google)
Ze verdienen niet eens één ster. Het was de slechtste kapperervaring in mijn leven, niet alleen vanwege de slechte kwaliteit van de service die ik kreeg, maar ook vanwege de houding die ze tegenover me hadden toen ze het resultaat van hun onzorgvuldige werk zagen. Ik ging mijn haar verven en een jonge blonde dame bracht de haarverf heel langzaam en absoluut onprofessioneel aan op mijn haarwortels, waardoor de gebieden rond het gezicht niet goed geverfd bleven. Nadat ik de applicatietijd voor het aanbrengen van de haarverf op de rest van het haar had gehouden en de dame had gevraagd om de applicatie af te maken. Ze kwam niet. Op dit moment was ze duidelijk drukker met het wassen van wat spullen. Ik vroeg het een paar keer en een andere dame kwam uiteindelijk om het verven van mijn haar op de veertigste minuut af te maken. Als gevolg hiervan kon ik niet meer minuten met de haarverf op mijn hele haar blijven, aangezien de inwerktijd in totaal 40 minuten is. Volgens hen moest ik nog 10 minuten blijven, waarbij ik de inwerktijd en het risico op een jeukende hoofdhuid negeerde. Ik wilde geen jeukende hoofdhuid krijgen vanwege hun onzorgvuldige werk en vroeg hen mijn haar te wassen. Nogmaals, de first lady waste mijn haar zo dat ik thuiskwam met haarverf rond mijn oren en mijn haar opnieuw moest wassen. Het resultaat is dat mijn haar nu in drie verschillende kleuren zit. Toen ik bij hen klaagde, gaven ze me de schuld dat ik niet meer bij haarverf was gebleven, ongeacht de aanbrengtijd. Ze vroegen me om te betalen, ongeacht de vreselijke service die ik had gekregen en het schokkende resultaat. Hun houding was dat, wat het resultaat van hun werk ook is, de klant moet betalen en geen vergoeding mag verwachten. Kappers die zorgen voor de kwaliteit van hun service en klanttevredenheid moeten zich op zijn minst verontschuldigen en aanbieden om het haar te herstellen. Bij deze kapper was dat helaas niet het geval. Niemand verdient het om zo behandeld te worden.
Ik had het liefst een vaste kapster.. Maar die was er niet vlak voor de kerst.. De nieuwe dame heeft mijn haar zo zwaar verpest, dat ik nog steeds met de gevolgen loop.. Volgens mij hadden ze dat meisje vd staat geplukt.. Zo jammer..
One of the nicer Pieter Bas I have been too. Largely due to their great staff, they are all very friendly and helpful! Gigi by far has the best taste and always gives better recommendations/styles than what I wanted. Thank you Gigi!
(Vertaald door Google)
Een van de leukere Pieter Bas die ik ook ben geweest. Grotendeels dankzij hun geweldige personeel zijn ze allemaal erg vriendelijk en behulpzaam! Gigi heeft verreweg de beste smaak en geeft altijd betere aanbevelingen/stijlen dan ik wilde. Bedankt Gigi!
Value for money. Friendly and knowledgeable staff. Over the weekend it will be very busy with loooooong wait time. So ensure you bring your book to read or have your phone fully charged to keep you little less frustrated :-). Also place is cash only so have enough cash with you.
(Vertaald door Google)
Waar voor je geld. Vriendelijk en deskundig personeel. In het weekend zal het erg druk zijn met lange wachttijden. Zorg er dus voor dat je je boek meeneemt om te lezen of dat je telefoon volledig is opgeladen om je een beetje minder gefrustreerd te houden :-). Ook is de plaats alleen contant, dus neem voldoende contant geld mee.
Friendly and expert staff. Value for money 👍🏻
(Vertaald door Google)
Vriendelijk en deskundig personeel. Waar voor je geld 👍🏻
Angela is de beste kapster
Reasonable prices
(Vertaald door Google)
Redelijke prijzen
I hope the owner of this shop read my review and take appropriate action.. Staff don’t care about customers but the time (2 mins) to leave for home!!!
(Vertaald door Google)
Ik hoop dat de eigenaar van deze winkel mijn recensie heeft gelezen en passende actie heeft ondernomen.
leuk personeel
Leuke mensen niet duur maar wel goed
People working here are so friendly😊😊
(Vertaald door Google)
Mensen die hier werken zijn zo vriendelijk ??
Cheap, but haircuts are good enough.
(Vertaald door Google)
Goedkoop, maar kapsels zijn goed genoeg.
Goedkoop en goed.voor verven en knippen. Soms lang wachten. Je kunt geen afspraak maken. Ik heb het er voor over.
Om 9 uur aanwezig maar was pas weg om half 1. Dames zijn veel te traag en nemen hun tijd. Totaal geen rekening houden met de klanten!
Good deinst en vriendlijk.
Top kapper, Aardig mensen en niet duur..
Een hele fijne kapper en ze knippen goed. Erg vriendelijk personeel, mijn zoon kan super leuk kletsen met Laura.
The worst place to get a haircut, quality is not good and last time I went there they demanded they want to wash my hair although it was washed 2 days ago and perfectly clean (w/o the use of hair products). Never had this request before, they just want to increase the price by using cheap tricks
(Vertaald door Google)
De slechtste plek om een knipbeurt te krijgen, de kwaliteit is niet goed en de laatste keer dat ik daarheen ging, eisten ze dat ze mijn haar wilden wassen, hoewel het 2 dagen geleden was gewassen en perfect schoon was (zonder het gebruik van haarproducten). Nooit eerder dit verzoek gehad, ze willen gewoon de prijs verhogen door goedkope trucs te gebruiken
Goed en vrolijk personeel, en een eerlijk prijs
Ze knippen goed voor een betaalbare prijs vriendelijk personeel niet al te lange wacht tijd
Dubbel zo vriendelijk voor de helft van de prijs!
Goede kapsalon…vriendelijk personeel en altijd bereid voor een leuk gesprekje👍
Onaardig.
Graag wil ik mijn reviews zo positief mogelijk houden, maar dit is bij deze kapsalon werkelijk waar onmogelijk!
Bij binnenkomst kwam ik gelijk in een waardeloze en negatieve sfeer terecht. Het personeel is onvriendelijk, heeft totaal geen verstand van zaken en het kan helemaal geen duidelijkheid geven over de wachttijd. Ze nemen voor elke klant TE veel of juist TE weinig tijd en als je alles gehad denkt te hebben zorgt ze met het scheermesje ook nog voor de onnodige wondjes in me nek…
Hier en daar plukken haar vergeten te knippen, vreselijk scheef opscheren en laat ik al helemaal niet beginnen over het föhnen…
Ik laat me normaal gesproken altijd knippen bij het Pieter Bas filiaal Kostverlorenhof te Amstelveen waar ik altijd perfecte ervaringen heb.
Na het vreselijke knipwerk bij Pieter Bas Van der Hooplaan ben ik dan ook gelijk naar Kostverlorenhof gereden om het weer naar wens te laten herstellen!
arrogant personeel, slecht geknipt. thuis maar de tondeuse gepakt. echt verschrikkelijk dit.. Ik kom nooit meer
Good place. No appointments needed..you have to wait a little over the weekends and peak hours
(Vertaald door Google)
Goede plaats. Geen afspraken nodig..je moet een beetje wachten tijdens de weekenden en spitsuren
Veel aandacht voor het knippen en goed geprijsd.
They don’t do what they are asked
(Vertaald door Google)
Ze doen niet wat ze gevraagd wordt
Good haircut at reasonable price. But the wait is long on weekends, also they accept only cash.
(Vertaald door Google)
Goed geknipt voor een redelijke prijs. Maar het wachten is lang in het weekend, ook accepteren ze alleen contant geld.
Goedkoop en snel je haren laten knippen en wassen kan hier.
Prima geknipt, prima prijs
Betaalbare kapper.
Got the number super quick.. but the hairdresser did not give heed to what I said and cut my hair as she wanted.. NOT satisfactory.
(Vertaald door Google)
Kreeg het nummer super snel.. maar de kapper luisterde niet naar wat ik zei en knipte mijn haar zoals ze wilde.. NIET bevredigend.
Goede kapper, mensen wat schagereinig.
Cheap and good service at the same time
(Vertaald door Google)
Goedkoop en goede service tegelijk
Jammer ik ging hier naar toe omdat ik niet tevreden was over mijn haar geknipt bij een andere kapper.
Had ik dit maar nooit gedaan want nu is het echt verknipt, de kapster kende mij en ook mijn haar, het is veel te kort en dun, ik heb makkelijk haar dat als het goed geknipt is altijd goed zit. Nu dus niet we zijn nu 2 maanden verder en het is echt een drama!!
En op een email naar de kapsalon wordt gewoon niet gereageerd.
Voortaan dan maar wat meer betalen!! Wat een prutsers!!!
Nice Hair Cut
(Vertaald door Google)
Mooi kapsel
Super leuke mensen die goed luisteren naar je wensen voor een fijne prijs. Komen altijd zeer tevreden de salon er uit.
Took a lot of time for my turn despite 4 people there.
(Vertaald door Google)
Duurde veel tijd voor mijn beurt ondanks 4 mensen daar.
+ They know to cut well
– They do not take pin payment
(Vertaald door Google)
+ Ze weten goed te snijden
– Ze accepteren geen pinbetaling
Altijd leuke praatjes met de kapsters
Won’t recommend this place. Show them a picture of a haircut and after the cut when I saw it, it looked like the only gave me a trim on the ends.
(Vertaald door Google)
Zal deze plek niet aanbevelen. Laat ze een foto zien van een knipbeurt en na de knipbeurt toen ik het zag, leek het alsof de enige me een knipbeurt aan de uiteinden gaf.
Very good!!!
(Vertaald door Google)
Zeer goed!!!
Snel geholpen.
Knippen goed maar ogen meer lachen
Dit was mijn tweede keer na een eerste goede ervaring vorig jaar. Maar nu zeer matig geknipt. Bloempot model. De prijs was ook nog eens 50% hoger geworden door de crisis. Wordt volgende keer een andere kapsalon.
Ik kom hier altijd heel blij vandaan!
I loved getting a haircut here. Walked in and got an appointment for the same day. I got good advice on what would suit me and got a nice cut. All at very reasonable rates. Definitely recommend it. It is just a couple of shops down from Coop with ample parking.
(Vertaald door Google)
Ik vond het heerlijk om hier geknipt te worden. Binnen gelopen en afspraak gemaakt voor dezelfde dag. Ik kreeg goed advies over wat bij mij zou passen en werd mooi geknipt. Alles tegen zeer redelijke tarieven. Beveel het zeker aan. Het is slechts een paar winkels verwijderd van Coop met voldoende parkeergelegenheid.
Goed geknipt door laura
Firstly need an appointment even though they dint mention in the website….after having an appointment we need to wait there…and the staff doesn’t treat the customers as they were supposed to treat….they treat as if we r getting a hair cut for free…dint like the behaviour of the staff at all….rates for hair cut are cheap so as the rate of staff members behaviour is also not good….
(Vertaald door Google)
Eerst een afspraak nodig, ook al vermelden ze dat niet op de website. als we gratis een knipbeurt krijgen…zoals het gedrag van het personeel helemaal niet…de tarieven voor het knippen van de haren zijn goedkoop, dus het gedrag van de medewerkers is ook niet goed….
Even though after making appointment by call. When we went to the shop by the time, they said no appointments were made by us and sent back. Disappointing 😑
(Vertaald door Google)
Ook al na het maken van een telefonische afspraak. Toen we tegen die tijd naar de winkel gingen, zeiden ze dat er geen afspraken door ons waren gemaakt en teruggestuurd. Teleurstellend 😑
Heel fijn dat het nu op afspraak kan dat scheelt een hoop tijd,en het ziet er ook schoon en veilig uit.
Good haircutting saloon
(Vertaald door Google)
Goede kapsalon
Leuke zaak spontane ervaren kappers
Uitgedund zonder enig overleg, voor ik het wist zat de sxhaar erin, slechte communicatie
Al jaren word ik geholpen door Imane aan van der hooplaan te Amstelveen en de beste kapster die ik ooit heb gehad! Altijd geduldig en en de beste adviezen, andere kappers en kapster in de salon zijn ook altijd even hartelijk en klant gericht, top salon dank jullie wel!
Online afspraak is top, doorgaan na corona.
They are decent,the hairdresser seems quite friendly.
(Vertaald door Google)
Ze zijn redelijk, de kapper lijkt best vriendelijk.
Amstelveen, Great price, and very beautiful haircut 😍
Thank you Imane! Did exactly what I wanted, very professional.
(Vertaald door Google)
Amstelveen, Prima prijs, en heel mooi kapsel 😍
Bedankt Imane! Deed precies wat ik wilde, zeer professioneel.
Goed, niets speciaals. Prijs heren 19,50.
Goede kapper ook voor leerlingen
Kundige kapsters.
Werkelijk nog nóóit zo’n onprofessionele club gezien. Duidelijk kenbaar gemaakt dat ik niet blij was met het resultaat, maar dat wordt gewoon weggewuifd. Er staan alleen leerlingen aan je haar te werken die zelf géén idee hebben waar ze mee bezig zijn. Volgende keer toch maar weer wat meer betalen, maar deze kapper nóóit meer. Mensen laat alsjeblieft je haar elders verzorgen als je haar je enigzins lief is. Deze kapper is een drama!
Goed geknipt, snel aam de beurt.
Zeer goede kapper met deskundig en zeer vriendelijk personeel. Kom daar al jaren.
Graag knippen dat de haren OP de wenkbrauwen komen en oren bedekt.
Nou, kwam er uit…haren 3 cm boven de wenkbrauwen en oren vrij.
Er wordt nooit goed geluisterd.
Zie er niet uit
I had a very good experience here, the hairdresser was super friendly and a perfectionist. I will go again here next time.
(Vertaald door Google)
Ik heb hier een hele goede ervaring gehad, de kapster was supervriendelijk en een perfectionist. Volgende keer ga ik hier weer heen.
Parkeren voor de deur, vriendelijk personeel, keurig geknipt en opgeschoren en nette prijzen
Oude dames kapper.
Als man ben ik redelijk geknipt na een stroef begin, geen pin!?!?
Perfect mijn kapsel laten knippen door Laura. Ze heeft het super gedaan, echt een aanrader!
Prima kapsalon. Aandacht voor de klant. Adviseren en helpen je goed. Hele aardige kapsters.
Nice hairsalon
(Vertaald door Google)
Fijne kapsalon
Hartelijke service, kapster Salma was bizar professioneel echt uitstekend. Ik rij graag om voor dit no nonsense filiaal.
Dat viel een beetje tegen. De kapster sprak alleen Engels, stond enorm te hannes en en deed er erg lang over. Collega heeft geprobeerd het netjes af te maken.
Very professional and good service overall.
(Vertaald door Google)
Zeer professionele en goede service in het algemeen.
(Vertaald door Google) Er was een verzoek om alleen ter hoogte van de oren aan de zijkanten en achterkant te knippen….resultaat: ze knippen het alsof iemand een 3-jarig kind een tondeuse heeft gegeven…of erger nog.. .van alle kanten op verschillende manieren … zoals in de grap “alleen de tips” en ze zullen het snijden alsof ze in het leger zijn …
(Origineel)
Було прохання підстригти лише до рівня вух по бокам та заді….результат:підстригли так, ніби хтось дав 3 річній дитині машинку для стрижки…ато й гірше…зі всіх сторін по різному…як в анекдоті “лише кінчики” ,а пострижуть неначе в армію….
Best for price and they are professional
(Vertaald door Google)
Beste voor prijs en ze zijn professioneel
Ik kom binnen maar een nette goedemiddag kon er niet vanaf. Ik ben maar liefst 5 minuten binnen geweest en ging met het slechte kapsel ooit weg.
Yes yes al heel wat jaartjes klant van deze leuke gezellige kapsalon
Superlief personeel en goed ook Ja dat niet te vergeten natuurlijk !
Afgelopen zaterdag weer opgekrikt en wel in de vrf met een bakkie koffie erbij.
Ik zou zeggen kom eens gezellig lang bij Pieter Bas en ervaar het zelf
Grijs geworden en ben er superblij mee ♡♡♡
Zeer onpersoonlijk, en lange wachttijd.
Helaas niet mijn kapper.
Ze hebben een spoedgevalletje netjes opgeknapt
Always a great service.
(Vertaald door Google)
Altijd een geweldige service.
Geen afspraak nodig en betaalbaar. Personeel heeft mij goed geholpen.
Supergoed geknipt en gekleurd door Salma, ik kwam voor de 1e x, ze nam echt de tijd om te luisteren naar wat ik wilde, alles in goed overleg, er hangt een fijne sfeer, hele aardige en gezellige meiden, en heel goed betaalbaar, ik kom zeker terug!!!
Ben over het algemeen erg tevreden, loop altijd zo binnen en wordt vaak snel geholpen. Natuurlijk hangt het er vanaf wie je knipt en is het de ene keer wat meer naar je zin dan de andere keer maar dat heb ik ook bij duurdere kappers. Prijs/kwalitiet, TOP!!
Super tevreden over het resultaat. Haar netjes geknipt en heel mooi in model geföhnd. Ook erg vriendelijk geholpen door het personeel.
Haar volkomen verknipt op de v.d. Hooplaan..Eerste keer juist goede ervaring met permanent. Nu hoop ik dat mijn haar snel weer aangroeit, want het ziet er niet uit.
Ik kom hier al 20 jaar en altijd goed geknipt tot de laatste keer ,werd geknipt door een kapster die gebrekkig Nederlands sprak en heeft mijn haar veel en veel te kort geknipt terwijl ik constant niet te kort.
Eerste twee keer hier gingen prima,
derde keer een kapper gekregen die amper aandacht had voor me en mijn beschadigde haar droog ging borstellen en vervolgens droog ging knippen. Helemaal scheef geknipt, vervolgens wilde ze het geld niet terug geven en mocht ik terugkomen voor een “gratis” knipbeurt. Die andere kapper vroeg me meteen of die mevrouw de eerste keer mn haar had geknipt met een mesje of zo!
Ik kom helaas niet meer terug
Al jaren kom ik bij deze kapper. Mijn voorkeur gaat altijd uit naar laura en immane.
Deze dames maken er elke keer een prachtig nieuw kapsel van. Ik heb van nature heel dik glanzend lang haar. Helaas trof ik drie weken geleden de verkeerde kapster. Het is helemaal mis gegaan. Het leek ook wel alsof ze niet begreep wat ik bedoelde. Daarom liet ik haar een foto zien. Uiteindelijk heeft ze mijn haar vanaf de wortel uitgedund met een uitdunschaar. Ik zag enorme plukken, stroken op de grond vallen. Maar ik vertrouwde op haar expertise.
Ik heb meteen de volgende dag contact opgenomen met de directie en gezegd dat ik enorm verdrietig ben om mijn haar ik heb nog slechts een vierde over van wat ik had. Gelukkig werd ik serieus genomen en heb ik mijn geld terug gekregen en een tegoedbon gehad voor de volgende keer. Ook hebben de ervaren kapsters nov geprobeerd er iets van te maken. Nu drie weken later is t zo erg dat mensen tegen mij zeggen, wat is er met jouw haar gebeurt? Ik hebnog een lullig bossie haar over,en een hele rare pony . Ik schaam mij werkelijk diep en ondervind er elke dag ellende van.
Ik ben zelf akkoord gegaan met de lengte, daar hoor je mij niet over klagen. Maar dat uitdunnen en de gevolgen daarvan zijn afschuwelijk. Waarom heeft de kapster niet gevraagd of ze mijn haar uit mocht dunnen? IK zal zeker terug komen voor een knipbeurt van laura of imanne, maar er valt niets meer te knippen dit jaar. Mijn haar is kapot. Je kunt zelfs door mijn haar mijn hoofdhuid zien. Ik ben er stuk van.
Nu voor de 2e keer geweest en er werkt 1 dame die zo arrogant, chagrijnig en onvriendelijk is. Ik heb mij nog nooit zo niet welkom gevoeld. Ik ben na 5 minuten opgestaan en naar een ander filiaal gereden. Ik vind het onbegrijpelijk dat zij nog steeds hier werkt.
I would give 5 stars blindly. Have been living in Netherlands for 5 years. Have been to multiple barbers in multiple cities. None of them actually gave a suggestion as to what suits and would be better. The person who cut my hair and beard today was a women( Forgot to ask her name. She was wearing a cap inside the saloon) She is the best. Showed her a photo. She gave suggestions asto what would be better for my face and which baard to go for. Would definitely go there where ever I am in netherlands for all my haircuts
(Vertaald door Google)
Ik zou blindelings 5 sterren geven. Woon al 5 jaar in Nederland. Ben in meerdere steden bij meerdere kappers geweest. Geen van hen gaf eigenlijk een suggestie over wat past en beter zou zijn. De persoon die vandaag mijn haar en baard heeft geknipt, was een vrouw (vergat haar naam te vragen. Ze droeg een pet in de salon) Ze is de beste. Heb haar een foto laten zien. Ze gaf suggesties wat beter zou zijn voor mijn gezicht en voor welke baard ik moest gaan. Zou daar zeker heen gaan waar ik ook ben in Nederland voor al mijn kapsels
They don’t deserve even one star. It was the worst hairdresser’s experience in my life, not only because of the poor quality of the service I received, but also the attitude they had to me when they saw the result of their careless work. I went to dye my hair and a young blond lady applied the hair dye to my hair roots very slowly and absolutely unprofessionally leaving the areas around the face not well dyed. After I kept the application time for applying the hair dye to the rest of the hair and asked the lady to come and finish the application. She didn’t come. At this time, she was obviously busier with washing some stuff. I asked few times and another lady finally came to finish the dyeing of my hair at the fortieth minute. As a result, I couldn`t stay more minutes with the hair dye on my whole hair since the application time is totally 40 minutes. According to them I had to stay 10 more minutes, ignoring the application time and itchy scalp risk. I didn`t want to end up with itchy scalp because of their careless work and asked them to wash my hair. Again, the first lady washed my hair like that I came home with hair dye around my ears and needed to wash again my hair. The result is that my hair now is in three different colours. When I complained to them, they blamed me that I hadn`t stayed more with hair dye no matter the application time. They asked me to pay no matter the awful service I had received and the shocking result. Their attitude was that no matter what is the result of their work, the customer should pay and shouldn`t expect some compensation. Hairdressers that care for the quality of their service and customers satisfaction should at least apologize and offer to repair the hair. Unfortunately, it was not the case with this hairdressing. Nobody deserves to be treated like that.
(Vertaald door Google)
Ze verdienen niet eens één ster. Het was de slechtste kapperervaring in mijn leven, niet alleen vanwege de slechte kwaliteit van de service die ik kreeg, maar ook vanwege de houding die ze tegenover me hadden toen ze het resultaat van hun onzorgvuldige werk zagen. Ik ging mijn haar verven en een jonge blonde dame bracht de haarverf heel langzaam en absoluut onprofessioneel aan op mijn haarwortels, waardoor de gebieden rond het gezicht niet goed geverfd bleven. Nadat ik de applicatietijd voor het aanbrengen van de haarverf op de rest van het haar had gehouden en de dame had gevraagd om de applicatie af te maken. Ze kwam niet. Op dit moment was ze duidelijk drukker met het wassen van wat spullen. Ik vroeg het een paar keer en een andere dame kwam uiteindelijk om het verven van mijn haar op de veertigste minuut af te maken. Als gevolg hiervan kon ik niet meer minuten met de haarverf op mijn hele haar blijven, aangezien de inwerktijd in totaal 40 minuten is. Volgens hen moest ik nog 10 minuten blijven, waarbij ik de inwerktijd en het risico op een jeukende hoofdhuid negeerde. Ik wilde geen jeukende hoofdhuid krijgen vanwege hun onzorgvuldige werk en vroeg hen mijn haar te wassen. Nogmaals, de first lady waste mijn haar zo dat ik thuiskwam met haarverf rond mijn oren en mijn haar opnieuw moest wassen. Het resultaat is dat mijn haar nu in drie verschillende kleuren zit. Toen ik bij hen klaagde, gaven ze me de schuld dat ik niet meer bij haarverf was gebleven, ongeacht de aanbrengtijd. Ze vroegen me om te betalen, ongeacht de vreselijke service die ik had gekregen en het schokkende resultaat. Hun houding was dat, wat het resultaat van hun werk ook is, de klant moet betalen en geen vergoeding mag verwachten. Kappers die zorgen voor de kwaliteit van hun service en klanttevredenheid moeten zich op zijn minst verontschuldigen en aanbieden om het haar te herstellen. Bij deze kapper was dat helaas niet het geval. Niemand verdient het om zo behandeld te worden.
Ik had het liefst een vaste kapster.. Maar die was er niet vlak voor de kerst.. De nieuwe dame heeft mijn haar zo zwaar verpest, dat ik nog steeds met de gevolgen loop.. Volgens mij hadden ze dat meisje vd staat geplukt.. Zo jammer..
One of the nicer Pieter Bas I have been too. Largely due to their great staff, they are all very friendly and helpful! Gigi by far has the best taste and always gives better recommendations/styles than what I wanted. Thank you Gigi!
(Vertaald door Google)
Een van de leukere Pieter Bas die ik ook ben geweest. Grotendeels dankzij hun geweldige personeel zijn ze allemaal erg vriendelijk en behulpzaam! Gigi heeft verreweg de beste smaak en geeft altijd betere aanbevelingen/stijlen dan ik wilde. Bedankt Gigi!